2014年12月9日 星期二

香煎鱭魚

有網友話用De BUYER煎魚黏底

我都有一段時間沒有煎魚

今天買了$15有八條的細細條鱭魚

用De BUYER鐵鍋煎


魚檔唔包劏魚, 回家要自已劏

洗乾淨後要抹乾水分

下油熱鍋, 我放了一塊薑片爆一下

下魚煎兩分鐘

反轉再煎兩分鐘

要分兩次煎, 我沒有再下油, 八條魚都煎得不錯

 第二鑊煎的魚也沒有黏底




6 則留言:

  1. 係喎,煎得好靚無痴底呀.好明顯唔係個pan既問題,係我既技術有問題!

    回覆刪除
    回覆
    1. 我煎魚都放好少油, 煎完第一次, 油分反而多了, 可能魚會出油, 到煎第二次都無加油, 你再試吓啦 !

      刪除
  2. 絕對冇問題, 我天天用它, 它已成為我的摯愛. 黏底可能是養鍋養得不好, 不夠油. 我完全沒有用洗潔精洗它, 每次用完, 煲一鑊熱水, 用長柄刷子刷乾淨, 不夠的話來多一次, 倒去水份抺乾, 用廚紙印些油抺上去, 十分好用.

    回覆刪除