2015年2月24日 星期二

伯爵茶紅莓包(米麴酵液)

幾個月前跟網友莎莉豪學做天酵麵包

每人拿了兩湯匙酵液回家

但我都一 直放在雪櫃, 因為要買米麴再養酵液才足夠分量

終於上星期買了一包米麴做鹽麴

留下些少養酵液, 經過4天的發酵

成功做了米麴酵液



最後發酵三小時之後, 包包發得很大, 辮子紋也不見了


洒了一些黑白芝麻做裝飾


出爐包包

個包仲大過一隻30cm長的LC oval碟

包包很軟, 沒有酵母味, 天然味道 !

6 則留言:

  1. 你們真有心機, 我學過一次, 兩堂成千蚊, 叫做見識過就算. 自己真係無心機打理.

    回覆刪除
    回覆
    1. 真係要有心機 先做到, 酵液還有一些在雪櫃, 又要加米麴和米做下一次的酵液, 我這些酵液已放了在雪櫃幾個月, 放過一次糖, 仲可以成功做到米麴酵液, 真係算容易做, 我只學過一堂, 唔算貴.

      刪除
  2. 回覆
    1. 係呀,估唔到發得咁大,我好耐之前都做過提子酵母,但失敗了,包包好硬。

      刪除
  3. 今次的包包很鬆軟,我只是自己食用!

    回覆刪除