2014年10月6日 星期一

齋鴨腎 (附食譜)

第一次做齋鴨腎

不太十分滿意, 還有進步空間

**************************

材料 :

麵筋半斤 (我買了長型, 網友話圓型較適合)

調味料 :

蠔油半湯匙

蜜糖或蜜芽糖二湯匙

素雞粉半茶匙

老抽一湯匙

辣椒一隻

水半杯

炒香芝麻適量


1.  先將麵筋切開汆水約3分鐘, 盛起抺乾後切粒


2.  煮滾油, 用中火炸約兩分鐘, 再轉大火炸半分鐘, 撈起隔油 
(我用氣炸鍋180度炸3分鐘)

3.  將調味料煮滾, 放入炸好的麵筋, 不停翻炒至汁乾


4.  洒上炒香芝麻即可



4 則留言:

  1. 同你分享下,我之前都整過齋鴨腎,只用水, 老抽 ,蜜芽糖,辣椒調味, 味道都幾接近街買, 你下次可試試睇下岩唔岩你口味^^

    回覆刪除
    回覆
    1. 我覺得唔夠味,是否一定要炸?

      刪除
    2. 我試過焗,但皮硬,之後半煎炸,再出水去油,效果好好多。唔介意可我之前整個樣http://dingdingchannel.blogspot.hk/2013/09/blog-post_837.html
      麥芽糖份量要加到4,5茶匙先好味(甜d好味d,要試味)

      刪除
    3. 用氣炸鍋, 唔覺得硬, 我要再試過, 謝謝你.

      刪除