2014年5月11日 星期日

肉醬千層麵 (附肉醬做法)


本來是用白汁放面層的, 但我懶做白汁

跟Jamie Oliver用乳酪放面, 再放芝士粉

::_2157 

今次用759買的千層麵

沒有以前買開的好吃

都是一分錢一分貨




肉醬做法

材料 :

免治豬肉300克

蒜頭2粒

洋蔥半個 (切碎)

紅蘿蔔1/4條 (切粒)

西芹一條 (切粒)

香葉3片

乾百里香1茶匙

紅酒200 ml

黑胡椒半茶匙

茄膏2湯匙

罐頭番茄一罐(400克)或用鮮番茄


做法 :

1.  燒熱油, 將免治豬肉炒至乾身及微焦香, 盛起

2.  同一鑊內, 爆香蒜頭, 加入洋蔥, 紅蘿蔔及西芹炒香

3.  將免治豬肉回鍋, 加入香葉, 百里香, 黑胡椒 

4.  加紅酒煮至半乾, 加入番茄, 茄膏及足夠水份蓋過所有材料

5.  煮滾後, 轉慢火燴1小時, 調味






10 則留言:

  1. next time, shall we switch to using other brand of lasagna ?

    回覆刪除
    回覆
    1. 好的, 但呢包剛開頭, 要吃多幾次才吃完喎 !

      刪除
  2. 我唔識做靚肉醬,好鞋,有粒粒,見你整得好棉喔。

    回覆刪除
  3. 我都買左, 做個一次, 覺得太乾, 但你做得好好, 下次再試, 多謝分享 :)

    回覆刪除
  4. 回覆
    1. 我都覺得幾好味, 自己做無出面吃的咁肥膩.

      刪除
  5. 你做得好層層分明呀. 我每次都煮到一pat pat咁...分唔到有一層層.

    回覆刪除
    回覆
    1. 我做過幾次, 都係一層層好分明架喎 !

      刪除