2014年4月12日 星期六

香煎龍蠆肉配牛肝菌意大利飯


昨晚的龍蠆肉部份用來清蒸

今天我就用來煎香

再加牛肝菌意大利飯

便是我的午餐


第一次用de BUYER煎pan煎魚

燒熱油和pan才下魚肉

真是一點也沒有黏底



以前煎魚多數一面煎得脆, 一面煎得不脆的

但現在可以四面反來反去煎都沒有黏底

兼煎得脆脆的

還用了這隻LC 23cm粉紅色的碟, 很漂亮




6 則留言:

  1. 我尋日第一次用deBuyer 煎塊海鱸魚,結果痴鑊,好慘呀.我起初開大火,後來驚個火太猛舊魚會燶所以較細啲,咁就出事喇,幾個位痴住晒,搞到舊魚甩頭甩骨.請問係咪全程都要保持大火架?定係我隻鑊未用得夠多次唔應該咁快就煎魚?

    回覆刪除
    回覆
    1. 我多數先下油, 熱鑊, 到有少許煙就下魚, 煎一會之後, 可較細少許火, 但不要心急反轉, 再煎一會才反轉, 我用呢隻鑊, 煎魚好似無黏過底, 但炒麵就有黏底, 可能唔夠乾水, 我諗唔會用得多先煎魚唔黏底, 我最初用時都煎過幾次魚, 你再試試啦 !

      刪除
    2. 唔該晒你呀.咁等我再試吓先,其實我煎魚前都煎左塊牛扒,係無事.
      另外我想再請教你清潔既問題呀,我想問你用完係點洗架?用鋼絲刷?有人話用鋼絲刷會傷害層coating,所以用椰衣刷就得,定係要用竹碗布?我覺得個椰衣刷用後好難清潔......

      刪除
    3. 我每次用完係用一支長柄刷加熱水洗, 個刷係啡色一絲絲咁, 我諗可能係椰衣質地, 無用鋼絲刷洗, 今早剛煎完細條嘅鱭魚, 都無黏底, 每邊煎兩分鐘才反轉.

      刪除
  2. 明白了. 我煎魚時肯定無一邊2分鐘咁耐,心急加驚會燶,我諗我未夠一分鐘就去反佢.....想問埋個長柄刷你會點清潔呀?用洗潔精浸洗嗎?

    回覆刪除
    回覆
    1. 個刷係幾難清潔, 我都係用熱水浸一吓, 無用洗潔精.

      刪除