2014年2月12日 星期三

新廚具 - Microplane Grater


在Rachel's Kitchen上完堂, 當然要看看有甚麼食材或用具想買

本來想買豬鞍, 不過想到雪櫃還有兩個羊架, 一件鴨胸

還有其他食材, 都是遲一些才買

不過看到這枝grater, 便買了回來

其實一直都很想買

不過每次Honey都制止我

同學仔在旁不斷說它的好處

忍不到手又買了


今天Honey不在場, 我就買得很順利

6 則留言:

  1. 哈哈, 為何阻止啊? 我有兩枝, 好好用. 我個人認為它比LC碟更實用. 買這個, 我也支持你啊!

    回覆刪除
    回覆
    1. 我已有同牌子另外一個size的grater, 佢覺得用途一樣。

      刪除
  2. 呢個我都有,真係好用.你今次上堂學咩呀?

    回覆刪除