2014年2月17日 星期一

熙媽杯子蛋糕



和住在澳門的網友熙媽買了一個杯子蛋糕

是替無國界醫生籌款旳

她還親自將cupcake送來香港


幸好有同學仔可以替我去取

我當天工作很忙, 騰不出時間



紫色的綉球花花好靚


差點不捨得食呢 ! !



9 則留言:

  1. 回覆
    1. 本來都唔捨得食, 但我老公話唔食咪重晒, 所以昨晚吃了. :)

      刪除
    2. 蛋糕有點實, 味道幾香.

      刪除
  2. 我以前有睇開熙媽個blog, 可惜佢突然執左
    而家佢有冇寫番呢?

    回覆刪除
    回覆
    1. 熙媽而家係FB有個專頁叫十四樓廚房.

      刪除
    2. 我係澳門人,衣家先知有熙媽呢個人,約了下月上佢嘅堂。

      刪除
    3. 我都想學做葡國菜, 例如鴨飯, 但我在香港, 熙媽又話教埋下個月唔開班, 我諗都無乜機會可以跟佢學野, 你會學甚麼餸 ?

      刪除