2014年2月21日 星期五

伯爵奶茶蛋糕

今天約了好友小聚

又做了很喜歡的伯爵奶茶蛋糕仔送給她

一款沒有加朱古力粒


另外一款加了朱古力粒

***************************************

我昨晚告訴Honey今天會做蛋糕仔送給好友

他叫我留兩個給他,  當然無問題啦

今早他上班前, 當我還在睡夢中

他仍提我要留兩個給他

他真是很想吃我做的蛋糕

但都要適可而止, 不要吃太多啊  ! 


3 則留言:

  1. only 'two' out of the batch, reasonably justified for me !

    回覆刪除
  2. I have been visiting your recipe blog regularly. The way of recipe tips looks to be easy for all readers. I would personally recommend our blog visitors to subscribe to obtain useful posts like this periodically. Particularly post on "伯爵奶茶蛋糕" is awesome. Get in touch with us via our websites vegetarian restaurant pondicherry | sweet shop in karur

    回覆刪除