2014年3月12日 星期三

De BUYER 26CM 煎pan開光

買了新煎鑊, 第一次用來煎蛋

第一隻蛋煎得很漂亮

到煎第二隻時, 沒有再下油

有點黏底, 不過等多一會, 就可以剷起隻蛋




煎完蛋, 再用隻pan整肉絲黃牙白

將肉絲蓋上蓋煮了一會



整完就變成這個樣子

有好多漬洗唔去, 不過V女話這個PAN係愈用愈黑才好用

價錢相宜($389)




11 則留言:

  1. 回覆
    1. 不過用完好多漬, 又唔敢用沙粉或洗潔精洗.

      刪除
  2. Helen ~ 我怕我的潔癖發作,會不停洗洗洗 ^^

    回覆刪除
  3. Carbon Steel係會黑㗎, 愈黑愈好用, 因為啲黑其實就係自製不沾塗層 XD 我有隻Carbon Steel炒鑊, 日日用成隻黑晒, 好好用, 身價又平, 用左好多年了, 煮酸性嘢會甩咁啲黑色, 但再用番又會黑番, 而且日日用唔駛點做養鍋, 好方便 :) 不過煎pan我好少用, 而且要做到平時煎pan嗰種不沾法又唔可以太少油, 所以都係炒鑊啱我多啲 :)

    回覆刪除
    回覆
    1. 原來係咁, 點解話唔可以成個浸水呢 ?

      刪除
    2. 浸水好容易會生鏽嘛, 除左第一次用之前要用清潔劑洗乾淨啲機油雜質之外, 以後淨係用熱水洗就好, 要保護得來不易嘅黑色「塗層」啊 :) 洗完記得馬上抹乾, 咁就可以好噤用嘞 :D

      刪除
  4. Helen, 今日訂咗隻26cm。不過,要4月尾先有貨,好期待呀 ^^

    回覆刪除
    回覆
    1. 有網友話新返貨會加價, 不過你訂左應該會照舊價.

      刪除
  5. 我都入左個28cm呀,不過未用

    回覆刪除