2014年3月15日 星期六

余均益辣椒醬

看到網友話余均益辣椒醬好好味

我又未試過這個牌子的辣椒醬

有網友話係雜貨鋪有得賣

今天本來想去梁九記買凍肉

但太多人影響我的購買意慾

便四周逛逛看看有沒有其他東西買

見梁九記對面的雜貨店有余均益辣椒醬

於是便買一枝來試試

店員話$40, 我話咁貴嘅

佢話想知點解咁貴, 就要買枝試吓啦

食完你番唔到轉頭的

真的嗎 ? 咁就真係要買枝黎試試

今晚炆了蘿蔔排骨

用這枝余均益辣椒醬沾蘿蔔

真係唔錯喎, Honey猛話好味

果然係零舍唔同的辣椒醬

8 則留言:

  1. 呢隻辣醬好嘢啊, 我自細就食佢, 後來愈黎愈難買倒先無得食, 真係好得啊!

    回覆刪除
    回覆
    1. 你係由香港移民去澳洲嗎 ? 我就好'背', 未吃過余均益辣椒醬, 今次都係見網友話好食, 先買黎試吓.

      刪除
    2. 係啊! 以前大排檔都會用, 送蘿蔔糕超正! :D 超市無得賣, 要去舖仔先有, 佢自己舖頭就喺西環, 可惜對我太遠, 如果唔係我一定大量入貨帶過黎存倉 XD

      刪除
    3. 你返港時才入貨, 或者叫家人寄給你吧 !

      刪除
  2. 余均記的產品是不錯的,又好味。

    回覆刪除