2013年10月6日 星期日

飯局@楓林小館


昨晚約了幾個參加KC飯局而認識的朋友到楓林小館吃晚飯

可能因為假期的關係, 要分兩個時段訂檯

我們選擇第一個時段

雖然我住在附近, 但我都是第一次到來






為我們寫菜的叔叔很健談

介紹了這裡的招牌菜給我們

椒鹽百花釀豆腐

燒乳鴿

香酥芋頭鴨

椒鹽蝦

薑汁炒芥蘭



冬瓜盅

脆炸鮮奶

涼瓜炆鱲魚

豆豉雞

送合桃露湯丸


我們一行七人, 吃得很滿足

燒乳鴿, 椒鹽豆腐和蝦我最愛吃

其他都很好味

甜品則麻麻地

準時八時要交枱

每人不用三百元

2 則留言:

  1. Hello! 好耐無現身, 你好嗎? :) 我終於去完旅行開始回魂嘞! 仲未得閒搬Blog, 不過見個個都開Blogspot, 我又開番個跟大圍啦, 暫時仲係空殼一個, 要慢慢螞蟻搬家啦...

    回覆刪除
    回覆
    1. 我唔識將個舊blog搬過黎,將舊blog暫存在dimcook.com, 係呢度從新寫過。

      刪除