2013年10月29日 星期二

叉燒餐包





今天約了幾個小學同學吃午餐聚會

早前玩猜猜猜, 答應猜中的話會做叉燒包給他們試

我又不想昨晚做定

所以今天一清早起床做包包

做新鮮的叉燒包給同學仔試試





做好包包還很熱, 又要趕住出門口

所以不能包裝得靚靚送給他們

希望你們不要介意啊 !

8 則留言:

  1. 如果我係你小學同學就好啦~

    回覆刪除
  2. 剛剛入去你的diet blog睇, 原來你咁好恆心減肥, 仲要連續寫幾年餐單, 我真的很佩服你. 而我永遠得把口, 所以係愈減愈肥, 唉!

    回覆刪除
    回覆
    1. 當時我地一班想減肥的卜友, 大家互相鼓勵, 扶持, 所以有不錯的成績, 真係一定要有恆心, 運動是不可少

      刪除
  3. 見到都想食,無包裝唔重要,你咁早起身,讚

    回覆刪除
    回覆
    1. Moonmoon, 我地失散左多年, 有機會再聚, 辛苦d都無問題.

      刪除