2013年10月30日 星期三

午餐 @ 中華廚藝學院

這天我和小學的同學到薄扶林的中華廚藝學院午膳

這裡是會員制, 要會員才可以訂位

由中華廚藝學院的師生主理

先來一個麵包籃

有多款麵包, 每款都好好味


原來可以打包, 早知拿些給Honey試吓

Fruit Punch (另叫的)



頭盤一 : 煙雞肉配芒果沙沙醬加沙律菜



頭盤二 : 銀雪魚配番茄沙律



湯一 : 海鮮周打忌廉湯

湯二是雜菜湯





主菜一 : 焗芥末三文魚配檸檬牛油汁菠菜薯蓉



主菜二 : 炆牛肉配香草飯





主菜三 : 是日推介
烤海鮮拼盤配焗薯蓉




甜品一 : 菠蘿酥皮餅配提子冧酒雪糕




甜品二 : 檸檬撻配草莓汁蛋白條



Cappuccino


Petit fours 配咖啡

我試了法式脆餅, 很好味




三道菜式 $130

四道菜式 $140

每款食物都裝飾得很精緻, 賣樣很吸引

我們要多一杯飲品, 都是加十多元, 真是很抵

我們已說定下次要來吃afternoon tea

因為這裡有個無敵海景



12 則留言:

  1. 唔係會員就無機會試喇.....

    回覆刪除
  2. 好抵bor,可惜會員先有份!

    回覆刪除
    回覆
    1. 係呀,百多元有這樣的菜式,真係唔錯。

      刪除
  3. 图文并茂,報告詳盡,
    看后真有如置身其中的感覺!

    回覆刪除
  4. 賣相好掂喎! 中華廚藝學院在我家附近, 行路就到. 佢開左咁耐我都係年頭食過一次中式晚餐, 伙記多過客人. 老實講我覺得中菜味道麻麻, 希望有機會試西餐.

    回覆刪除
  5. Helen ~ 遲些試埋嗰 tea !
    廖同學唔早嚮麵包可以拎走 ! 等我可以試下其他包包 !

    回覆刪除
  6. 回覆
    1. 因為係一個學員訓練餐廳, 所以服務一定好, 連去洗手間都有學員帶你去.

      刪除