2013年9月22日 星期日

舊網誌去向 (更新版)

本來我的舊雅虎網誌去了荒蕪的tumblr

版面除了文章, 就只有搜尋的功能

甚他就甚麼功能都沒有, 連版面都只有最簡單的

好看一點的版面都要收錢

現在我將網誌暫存於dimcook.com

http://archives.dimcook.com/hypleung

***********************

而我的減肥網誌則暫存於

10 則留言:

  1. 呢個祇係暫存網,有冇話暫存幾耐?

    回覆刪除
    回覆
    1. 無話可以暫存幾耐, 我希望遲些我自己整到d相片, 就可以搬返黎呢度, 而家唔知點解d相放左上google drive, 但開唔到, 所以就copy唔到

      刪除
  2. 沒法啦, yahoo啲服務都遂漸減退,e-mail 的功能跟從前也較遜色!

    回覆刪除
  3. 我都放咗入點心網呀!

    回覆刪除
    回覆
    1. 我都係放住先啦, 鬼叫我唔識搬過黎咩 !

      刪除
  4. 作者已經移除這則留言。

    回覆刪除
  5. 舊誌是否無法搬呢?有乜工具可以使用搬過來,我未搬到!

    回覆刪除
    回覆
    1. 我跟網友的步驟搬, 但係做到上載去google drive 之後, 就無法開啟檔案, 所以無法做下一步, 就算搬來這裏都見唔到相片, 於是只放棄., 暫存於點心網.

      刪除