2013年12月10日 星期二

榮華臘腸和XO醬


我除了用臘腸做生炒糯米飯

很少吃臘腸, 不是不喜歡吃

是怕對身體不好

今天Honey的同事送了兩包榮華臘腸和一樽XO醬給他


8 則留言:

  1. 我地全家都鍾意食臘腸,不過我會買榮華多d^o^

    回覆刪除
  2. 冬天我成日用臘味炒餸做飯的,好正

    回覆刪除
    回覆
    1. 今日試左金飯碗的蠔豉臘腸, 幾好味 !

      刪除
  3. 我都好鍾意榮華臘腸, 不過澳洲唔入得, 所以無食好耐啦, 係整蘿蔔糕先會買吓本地貨, 不過真係無得比, 又貴又唔好食 :(

    回覆刪除
    回覆
    1. 澳洲買呢d中國傳統食物都好貴, 舊年中秋節去澳洲探細佬, 買左一盒月餅過去, 驚唔俾入, 唔敢帶咁多.

      刪除