2013年12月30日 星期一

開心下午茶聚


今天約了舊同事來我家小聚

因為她們都要輪班, 所以很難得可以聚會

做了幾樣小吃來招呼她們



西班牙火腿牛油果沙律






做了好友深慰想吃的紅酒燴羊膝



雞絲粉皮, 做汁時才發覺芝麻醬有問題

幸好Honey即時和我到超市買了一枝芝麻醬汁回來




自家製麥包搽南瓜橙醬, 又可點紅酒燴羊膝的醬汁 




最近經常做的伯爵茶牛油蛋糕, 今次加了入爐朱古力粒

本來用奶茶做, 但深慰不喝奶, 所以只用伯爵茶沒有加奶



我給她們每人一樽自家製的南瓜橙醬

希望她們喜歡



還有白酒果凍沒有拍照

大家替我將食物全部清去, 真開心

過了一個愉快的下午


7 則留言:

  1. 作者已經移除這則留言。

    回覆刪除
  2. With best wishes for a happy New Year! 祝新年快樂

    回覆刪除
  3. 好豐富呀!你啲朋友真係有口福.
    Helen, 想請問你Staub 27 oval咩價錢先算抵買?我一直都想買一個鑄鐵鍋,不過一來怕重,二來自己少煮,但響facebook成日睇大家啲戰利品真係好毒.....蠢蠢欲動想買返一個,可唔可以比吓意見,我主要會想用黎炆野,另外好吸引我既係見到人成日post煲仔飯.....

    回覆刪除
    回覆
    1. 我屋企果個staub 27cm, 好似$13xx, 送兩個10cm stoneware, 我對價錢都無乜研究, 見到特價就買, 我都係用鐵鍋煮飯, 用慣左幾好用, 炆野好用, 用好細火, 我家用電磁爐.

      刪除