2013年12月19日 星期四

又敗家 - LC multi oval plate, 15cm multi bowl, 矽膠墊




上次買了這隻oval碟後, Honey已叫我買多一隻

今天Honey和我吃完午餐後, 他問我去唔去買碟

有他的御准, 當然立即行動



我們便在great 買多一隻Shiny stone multi oval plate

要買兩件才有65折, 所以又買了兩隻碗 ($376)



晚上有聖誕聯歡會, 放工後還有少許時間

到Pan Handler逛逛, 見到桃紅色的矽膠墊 ($64)

還有八折, 又買了回來


我本來想買nutmeg色, 又是選不到好的

所以最後買了Shiny stone, 可以湊成一對 ($285) ::_343 


想不到連Honey也被我陶毒中了
::cc4080 

9 則留言:

  1. 都是妳煮得咁美味美食令他明白烹飪要講求用俱和食俱會突顯食物,享受嚟㗎……

    回覆刪除
    回覆
    1. 而家d大碟要放入書房了, 廚房實在再無位放.

      刪除
    2. 你Honey樂於滕出空間比妳放啦

      刪除
    3. 佢已將放在廚房的工具箱放入掠衫的房間, 給我放花花煲和上次lagostina送的砧板, 而家又買碟, 真係無位啦.........::mm2218

      刪除
  2. 妳唔介意的話,可以擺D起我屋企架!

    回覆刪除