2021年10月7日 星期四

帝苑酒店中午自助餐

 

以前我在尖東上班時, 都和同事來過吃自助午餐

離開這工作地之後就沒有再來過

原來都很難訂枱, Honey一個月前訂位

每人$398, 信用卡付款有75折, 加一服務費




有多款凍海鮮, 凍蝦, 青口, 翡翠螺, 蜆和麵包蟹等







頭盤和沙律菜


炸魚, 好好吃, 炸漿好脆又鬆化

鴨胸

燴牛面肉, 好淋好滑



蒸魚也是好搶手

印度咖喱雞

蒸點心

燒味和滷水食物


海南雞飯都唔錯, 雞很滑, 油飯亦好味



即滾粉麵檔, 有韓國辣湯底和日式味噌湯底


日式刺身和壽司




各款飲品










甜品和糖水

5 則留言:

  1. 我呢一年都來過這裏食自助餐多次,我是食第二輪三點的。不過兩輪都應該係同價錢。佢係有分開首50名訂座有六折優惠,所以我打電話嗰時我都係問佢最快幾時有六折。我早幾日剛食完都係兩個禮拜前訂的。可能第二輪快些有位吧
    我成日都有睇你的blog,間中有時我都會跟你去食過的餐廳用膳。多謝你用心寫blog。

    回覆刪除
    回覆
    1. 首先多謝你的支持, 我老公訂位時都知道頭50位有六折, 但最快要兩個月後, 他心急想早點去吃, 所以就早去了, 現在都較少網友仍寫網誌, 我較喜歡寫下自己的食譜和日常去旅行和飲食的紀錄, 到需要時可以找回一些回憶, 希望你繼續支持我 !

      刪除
  2. 我就係知道而家少咗人寫網誌,所以更加要多謝你囉。我記得好耐之前你曾經希望網友留言給你,想知道有幾多人喜歡看你的blog,嗰時我都想留言支持,但是忘記咗登入嘅密碼同埋又懶的緣故😅所以就冇留到言

    回覆刪除
  3. 是次再光顧帝苑酒店 The Greenery,已經差不多相隔十年時間,中庭式的內向設計,當年三叔公從美國回來也是在這家酒店住宿;自助餐的餐枱面太細,不能盛放多過兩隻餐碟,食物品種方面也比較少,沒有雲呑,較為喜歡 千禧新世界酒店的 cafe east。

    回覆刪除
  4. 網誌管理員已經移除這則留言。

    回覆刪除