2013年11月20日 星期三

新廚具 -- LC Lilac mist 花花煲



約十年前買了第一個LC煲

是24cm 白底risotto

到現在已有十多個鑄鐵鍋

已下定決心, 除特別情況外, 都不會再買

今次收到 LC的推廣電郵

在這次的崇光感謝週內

會推出Lilac mist的各款鑄鐵鍋

各有興趣購買的姊妹要預先登記

再進行抽籤, 我本來都沒有打算參加

後來同事說她家姐用她們的電話來登記

實行大包圍


於是我又心郁郁, 想知自己有沒有運

到最後一天, 將自己和Honey的電話號碼來登記

後來Honey中了花花煲 ::vv4014 

其實他很有抽獎運, 中過不少禮物

有金筆, 手提電腦, 平版電腦, 手提電話, 電腦用USB手指等

*********************

今天便去崇光換取花花煲

換的人不太多, 每人可以三揀一

等了約半小時左右

用匯豐銀行信用咭簽帳

每$500可以有$30獎賞錢





本來還想買旅行喼, 但實在太多人

拿著這個煲又很重

所以去了隔離大廈的大棧買海味和急凍食材


今次都要多謝Honey的幸運

令我可以買這個花花煲


煲蓋的Le Creuset字噴油很厚

差點兒看不到

不過不影響使用, 也可接受


這是我的第一個花花煲

顏色很美, 是漸進色



我和另外一個煲換了銀蓋的, 因為原本這個煲的蓋的有點瑕疵

揀煲的時候發覺並不是每個煲的顏色相同

店員話因為係用人手噴油

顏料有厚有薄



10 則留言:

  1. 其係好有運氣,我抽不中。

    回覆刪除
    回覆
    1. 排係我前面果個, 佢話昨天取了一個, 今天取了一個, 明天還有兩個, 佢真係大包圍來抽.

      刪除
  2. 你地都愛LC煲,不過我一個都無.............HAHA

    回覆刪除
    回覆
    1. 我買左頭兩個LC之後, 有一段長時間無再買, 但係自從通訊咁發達之後, 在網誌和FB都經常見到它的縱影, 終於受唔住誘惑, 這兩三年再買多幾個, 其實只要廚藝高超, 都唔需要買貴煲.

      刪除