2013年11月10日 星期日

2013年11月3日至7日台灣之旅 (手信篇)


這是我們在宜蘭和花蓮買的手信

同學仔力讚台灣的番薯很好吃

民宿主人帶我們買當地人種的番薯

我們又聽說台灣的米很不錯, 他又帶我們去超市買





有芋香的米第一次見, 我們又買來試試


有機糙米



有機胚牙白米




在加賀屋買的匙扣, 是用當地的槐木做的



在柴魚博物館買的海苔薩琪瑪





曾記麻糬


以下是在台北車站買的手信




雞蛋布丁




蜂蜜蛋糕

本來打算在機場再血拼, 怎知後來通知我們班機提早

所以沒有時間再買, 也沒有時間在台北看看LC



得快便過了五天的台灣花蓮, 宜蘭和羅東之旅

我是婚後第一次沒有和Honey一起去旅行

是自己和友人去

 家中沒有適合個人旅行的旅行喼

拿了個舊款兩個轆旅行喼

除了size大之外, 一定要揪起喼身才能拉動

喼又重, 所以拉得很辛苦, 台灣的火車站有些是沒有扶手電梯的

拿著大喼行上樓梯就更加吃力

剛下機去到第一間民宿, 手掌的肌肉也腫了

幸好友人很照顧我, 和我交換拿行李喼

真是很感動, 下次一定要買過一個有四個轆的行李喼

亦很感謝她們安排這次的行程

最享受是浸溫泉, 還帶備花茶到來

雖然因天氣關係, 看不到日出

我想下次一定有機會的

這次的旅行玩得很開心

有這班好姊妹是我的福氣, 希望再可以一起去旅行 ! 

18 則留言:

  1. 台灣米, 冇得彈啊, 上次我只是買了少許, 結果回來後就托去台灣朋友替我買了. 不過, 每次都是胡亂買的, 都沒有特定的牌子, 待看看你吃後的食評.

    回覆刪除
    回覆
    1. 試了富豐香米, 它說有芋香, 但吃時又不覺有芋頭味, 米粒似日本米, 黏性較重, 還未掌握到水分的控制, 遲些再試試, 你托朋友買的是那款米 ?

      刪除
  2. 你是否自由行,10月頭我都台北高雄,
    未去過宜蘭和花蓮台灣米系樂正

    回覆刪除
    回覆
    1. 係自由行, 我未去過高雄, 有機會都想去 .

      刪除
  3. 你好勁呀, 居然可以拓3袋米返黎. 舊年我去宜蘭的三星蔥博物館, 就忍唔到手買左1包2KG的鴨澗稻米, 正!

    回覆刪除
    回覆
    1. 我本來都無打算去買米, 只不過話有朋友去台灣買米番黎, 我班好姊妹就和司機講台灣米係唔係好正, 咁司機就帶我地去買, 買野係女性嘅天性, 你買我又買, 咁就買左三包囉 ! 好彩個喼夠大先載到, 台灣三星蔥真係好味 !

      刪除
  4. 好都鍾意台灣米 :) 好想知個芋香米會係點 :)

    回覆刪除
    回覆
    1. 芋香米我吃不出芋頭味, 有點似壽司米/珍珠米, 都唔錯.

      刪除
  5. 有機會去都想買d台灣米返黎試吓呀

    回覆刪除
  6. 嘩!買左好多手信喎!

    回覆刪除
  7. 你真係好勁, 自己一個人可以抬咁多米番黎, 再加番薯...不過我都聽聞台灣米好味, 如果鍾意日本米應該好啱口味

    回覆刪除
  8. 我買左三包米,好彩今次帶個喼夠大,先載到番黎,包芋頭米幾似日本米。

    回覆刪除
    回覆
    1. 我有啲好奇...你點set到留言可以有回覆呢個option㗎呢? 因為我嗰邊搵極搵唔倒, 變左每個留言都係獨立嘅 :S

      刪除
    2. 我無set架, 本來就係咁架啦 !

      刪除
    3. 終於搵倒點樣set嘞, 莫名其妙要改 網誌提供 嘅setting先可以出倒回覆留言呢個function...不過都唔該晒你答我 :)

      刪除
    4. 我都係盲中中咁周圍試, 又問吓人先識用, 而家我乜都唔記得晒 !

      刪除